'' Ze szczęściem czasami bywa tak jak z okularami, szuka się ich, a one ''siedzą'' na nosie. Tak blisko! '' Phil Bosmans

środa, 1 stycznia 2014

Magnesy z masy solnej

Witajcie w Nowym Roku :) Mam nadzieję, że będzie bogaty w pozytywne wydarzenia, takie do których będziemy z przyjemnością powracać w myślach :)

Na prośbę bliskich mi osób, które serdecznie pozdrawiam, popełniłam dwa magnesy na wzór robionego już wcześniej. Zdjęcia zrobione jeszcze przed umieszczeniem na nich sentencji i przed polakierowaniem.  


 



 Obawiałam się koloru pomarańczowego ... bo to taki troszkę nie mój, ale chyba jest ok ;)

 Pozdrawiam :)
Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :)
Zapraszam ponownie :)
Posted by Picasa

8 komentarzy:

  1. Oba prezentują się bardzo ciekawie. Fajny pomysł z takimi magnesami. Ja chyba zrobię sobie na lodówkę z napisem" Pomyśl dwa razy zanim otworzysz drzwi";-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha... Ja w drugą stronę ;) Powinnam lodówkę nosić na plecach, żeby mi przypominała o jedzeniu, bo w lecie znowu będę straszyć. Teraz kosteczki zakrywa zimowa odzież, czas leci i będzie trzeba ją zrzucić. Niektórzy zimą przybierają na wadze a mnie ubywa kilogramów...apetytu brak :-(

      Usuń
  2. Cudowny blog, wspaniale rzeczy tworzysz zazdroszcze talentu. Ja wlasnie przymierzam sie do przygody z masa solna a co tego wyniknie to zobaczymy. Pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na kolejne cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu - Jolu, cieszę się, że do mnie zajrzałaś i otuliłaś ciepłym komentarzem... dziękuję :) Miło mi, że podoba Ci się to co robię. Śmiało i bez obaw rozpocznij swoją przygodę z masą solną. Posiadasz wyobraźnię i rączki zdolne do tworzenia wyjątkowych rzeczy. Jeśli będziesz potrzebować pomocy, z przyjemnością pomogę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wspaniałe :)), życzę Ci masę nowych pomysłów i czasu na to wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :)) Ach ten czas, kiepsko z nim ostatnio ;(

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo, które jest dla mnie bardzo cenne :)